23 Ekim 2015

Eşim'in Portresi (Çizim& Boyama) / DIY 'My husband's portrait'

Herkese Merhaba


Eşime hazırladığım doğum günü hediyesi ile karşınızdayım..
Evet itiraf ediyorum biraz çılgınca ebatı büyük; çok renkli bir portre oldu.
Tuvali gri kumaşla sardım ve kırmızı kurdelesi vardı..
 Eşim tuvali açarken pek sessizdi biraz şok geçirdi sanırım.. kendisine bile benzemediğini söyledi..andırıyor derken.. artık iyice benimsedi :)
Bizi kırmayıp gelen; arayan tüm ailelerimize dostlara teşekkür ederiz.


ön çizim


fon


renklendirme zamanı


pek maviş oldu ve yakıştıramadım 


orantıda yanlış fark ettim ve üstünü boyadım 


bitmiş hali


verniklendi :)


detay sevenlere fırça darbelerini incelemek isteyenlere 





en çok keyif aldığım ve ortalığı dağıtma konusunda tavan yaptığım boya sıçratma






Sevgilerimle 





6 yorum:

Unknown dedi ki...

çok hoş olmuş gerçekten,renkleri kullanışın harika ! eiıne emeğine sağlık..çok görüşemesekte yaptığın şeyleri çok beğeniyorum senide çok seviyorum kendime çok yakın hissediyorum:)) özellikle tablolarına bayılıyırum birgün beraber bir tablo yapalım inşallah :) @subybssra

emiza dedi ki...

Canım benim ne tatlısın Büşram.. çok teşekkür ederim güzel sözlerin ve yorumun için..bende seni çok seviyorum ve yaptıklarını takdir ediyorum.En çokta örgü hele diktiklerine hayran kalıyorum ;çalışmaların hepsi muntazam oluyor..inşallah Canım çok isterim seninle çalışmayı..Allah'a emanet olun.Selma ablama sevgiler.öptüm

berry dedi ki...

gün geçmiyor ki yeni yeteneklerinle tanışıyoruz çok beğendim bence eşin halt etmiş daha ne kadar benzeyebilirmiş ki :) doğum günü kutlu olsun :)

emiza dedi ki...

Minnoşum ne güzel yazmışsın öyle teşekkür ederim fıstığım; sadık blog arkadaşım benim :P
biraz utandım mı ney :) Kib kocaman öpüldün berryim.

Tehlikeli Tuval dedi ki...

ooo mükemmell

emiza dedi ki...

Tesekkür ederim Sercan Bey mahçup oldum ..😊